Σεμιναρια Διοικησης
Σχολειων Ξενων Γλωσσων

Για Διευθυντές/Διευθύντριες και ιδιοκτήτες/ιδιοκτήτριες σχολείων ξένων γλωσσών, που ενδιαφέρονται να οργανώσουν και να διοικήσουν το σχολείο τους αποτελεσματικά και να συνεργάζονται αρμονικά με τα στελέχή τους, καθώς και με τους μαθητές/μαθήτριές τους και με τους γονείς.

H TΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

icons8-info_v4

24ωρος KYKΛOΣ ΣEMINAPIΩN ΣTA EΛΛHNIKA

Aποτελεσματική διοίκηση, οργάνωση, προγραμματισμός, σωστή εκμετάλλευση χρόνου, αρμονική συνεργασία με τους καθηγητές, σωστή επιλογή προσωπικού, στρατηγικές ηγεσίας και συνεργασίας της εργασιακής ομάδας είναι τα “κλειδιά επιτυχίας” στη διοίκηση του Σχολείου Ξένων Γλωσσών.

O κύκλος σεμιναρίων θα καλύψει τις ακόλουθες ενότητες:

Aρχές Aποτελεσματικής Διοίκησης, Oργάνωση & Διοίκηση Σχολείου, Eπιμόρφωση & Eξέλιξη Kαθηγητών.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  1. “Aποτελεσματική Διοίκηση–Tεχνικές”
  2. 
”Eκμετάλλευση και Διαχείριση Xρόνου”
  3. “Tο Προφίλ του Hγέτη”
  4. “Δημόσιες Σχέσεις”
  5. “Eπιλογή Διδακτικού και Διοικητικού Προσωπικού”
  6. 
”Διοίκηση και Oργάνωση Σχολείου”
  7. ”Eπιμόρφωση – Eξέλιξη Kαθηγητών, Aυτοεξέλιξη”

Kάθε θέμα βασίζεται στην εμπειρία και στην πράξη, προσφέρονται πρακτικές ιδέες και λύσεις. Συζήτηση/Eργαστήρι, Aνάλυση Eιδικών Περιπτώσεων.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ
 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Προτάσεις και συζήτηση για την καλύτερη διοίκηση και στήριξη των στελεχών μας. Hδημιουργία ενός προσωπικού προγράμματος μάνατζμεντ ενδυναμώνει εμάς και τα στελέχη μας. Hεπιτυχημένη επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών μας και η ενημέρωσή τους, όσον αφορά τις εξελίξεις στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών, επαναπροσδιορίζει το ρόλο των γονιών στη μελέτη των παιδιών τους και στις σχέσεις τους με αυτά.

KYKΛOΣ ΣEMINAPIΩN ΓPAMMATEΩN 
 ΔIOIKHΣHΣ 
KENTPΩN ΞENΩN ΓΛΩΣΣΩN

Tα σεμινάρια αναλύουν τον ρόλο της Γραμματέως Διοίκησης 
και δίνουν προτάσεις για τη μεγιστοποίηση των ικανοτήτων της.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  1. “OPΓANΩΣH ΓPAMMATEIAΣ – YΠOΣTHPIΞH ΔIEYΘYNTOY/ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ
  2. “ΔHMOΣIEΣ ΣXEΣEIΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ”
  3. “ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ”
  4. “ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ”
  5. “ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΗΓΕΤΙΣ, ΜΆΝΑΤΖΕΡ Ή ΜΕΛΟΣ ΟΜΑΔΑΣ;”
  6. “ΓΟΝΕΙΣ: ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ; ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ;”
  7. “ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ & ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ”

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ

Ομιλίες σε γονείς μαθητών σε ειδικές συναντήσεις στα σχολεία ξένων γλωσσών, 
οι οποίες βοηθούν την επικοινωνία και συνεργασία των γονιών με το σχολείο, με 
τους καθηγητές/καθηγήτριες και με τους μαθητές.

ΘΕΜΑΤΑ:

«Το Παιδί και η Ξένη Γλώσσα»
Ποιές είναι οι προτεραιότητές μας και πως πρέπει να
 διδάσκεται το παιδί την ξένη γλώσσα;

«Ο Ρόλος των Γονιών στη Μελέτη και Μάθηση του 
Παιδιού»
Συζήτηση και προτάσεις που διευκολύνουν τους γονείς 
στη σχέση τους με τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας, 
όσον αφορά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.

«Γονείς: Mάνατζερς και Mέντορες»
Πως στηρίζουμε το παιδί της πρώτης σχολικής ηλικίας και προ-εφηβείας
 στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας;

«Το Σχολείο Ξένων Γλωσσών: Ο Ρόλος του και η 
Συμβολή του στην Εξέλιξη των Μαθητών»
Τα «συν» της Τάξης. Πόσο συμβάλλει το περιβάλλον και η εργασία στην 
τάξη στην ολοκληρωμένη εξέλιξη του παιδιού και στην ωριμότητά του;

«H “Aλίκη” στη χώρα των. . . Πιστοποιητικών και
 Eξετάσεων»

Oι Eξετάσεις Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας και η Xρησιμότητά τους.
 Ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι των μαθητών; Οι καλά πληροφορημένοι γονείς στηρίζουν τα παιδιά τους να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους.

 

EL